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Universitätsbibliothek Heidelberg
Status: entliehen (gesamte Vormerkungen: 0)
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Signatur: 2014 C 4267   QR-Code
Standort: Hauptbibliothek Altstadt / Tiefmagazin 2
Exemplare: siehe unten
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Titel:The Cambridge handbook of the psychology of aesthetics and the arts
Mitwirkende:Tinio, Pablo P. L. [HerausgeberIn]   i
 Smith, Jeffrey K. [HerausgeberIn]   i
Verf.angabe:edited by Pablo P.L. Tinio, Jeffrey K. Smith
Verlagsort:Cambridge
Verlag:Cambridge University Press
Jahr:2014
Umfang:xxv, 620 Seiten
Illustrationen:Illustrationen, Diagramme
Format:26 cm
Gesamttitel/Reihe:Cambridge handbooks in psychology
Fussnoten:Literaturangaben
ISBN:978-1-107-02628-5
Abstract:"The psychology of aesthetics and the arts is dedicated to the study of our experiences of the visual arts, music, literature, film, performances, architecture and design; our experiences of beauty and ugliness; our preferences and dislikes; and our everyday perceptions of things in our world. The Cambridge Handbook of the Psychology of Aesthetics and the Arts is a foundational volume presenting an overview of the key concepts and theories of the discipline where readers can learn about the questions that are being asked and become acquainted with the perspectives and methodologies used to address them. The psychology of aesthetics and the arts is one of the oldest areas of psychology but it is also one of the fastest growing and most exciting areas. This is a comprehensive and authoritative handbook featuring essays from some of the most respected scholars in the field"--
URL:Cover: http://assets.cambridge.org/97811070/26285/cover/9781107026285.jpg
 Inhaltsverzeichnis ; Verlag: https://www.gbv.de/dms/art-berlin/782560679.pdf
 Inhaltsverzeichnis ; Verlag: https://swbplus.bsz-bw.de/bsz409920819inh.htm
 Cover: http://assets.cambridge.org/97811070/26285/cover/9781107026285.jpg
Schlagwörter:(s)Ästhetische Wahrnehmung   i / (s)Kunstpsychologie   i / (s)Methode   i
 (s)Künste   i / (s)Psychologie   i / (s)Ästhetik   i / (z)Geschichte   i
Dokumenttyp:Einführung
 Aufsatzsammlung
Sprache:eng
Reproduktion:Online-Ausg.: The Cambridge handbook of the psychology of aesthetics and the arts. - Cambridge: Cambridge University Press, 2014. - 1 Online-Ressource (XXV, 620 Seiten)
RVK-Notation:CX 7500   i
 CC 7500   i
 CC 6800   i
 LH 61080   i
K10plus-PPN:1610083199
Exemplare:

SignaturQRStandortStatus
2014 C 4267QR-CodeHauptbibliothek Altstadt / Tiefmagazin 2entliehen bis 28.07.2025 (gesamte Vormerkungen: 0)
Mediennummer: 10455958

Permanenter Link auf diesen Titel (bookmarkfähig):  https://katalog.ub.uni-heidelberg.de/titel/67706793   QR-Code

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