Status: Bibliographieeintrag
Standort: ---
Exemplare:
---
Titel: | The role of social interaction and pedagogical cues for eliciting and reducing overimitation in preschoolers |
Mitwirkende: | Höhl, Stefanie ![i](/opacicon/information2.png) |
| Schleihauf, Hanna ![i](/opacicon/information2.png) |
| Breyel, Sabine ![i](/opacicon/information2.png) |
| Pauen, Sabina ![i](/opacicon/information2.png) |
Verf.angabe: | Stefanie Hoehl, Martin Zettersten, Hanna Schleihauf, Sabine Grätz, Sabina Pauen |
Jahr: | 2014 |
Umfang: | 12 S. |
Titel Quelle: | In: Journal of experimental child psychology |
Ort Quelle: | Amsterdam : Elsevier, 1964 |
Jahr Quelle: | 2014 |
Band/Heft Quelle: | 122(2014), Seite 122-133 |
ISSN Quelle: | 0022-0965 |
Sprache: | eng |
Reproduktion: | Online-Ausg.: The role of social interaction and pedagogical cues for eliciting and reducing overimitation in preschoolers201420142014 |
K10plus-PPN: | 148281269X |
Verknüpfungen: | → Zeitschrift |
¬The¬ role of social interaction and pedagogical cues for eliciting and reducing overimitation in preschoolers / Höhl, Stefanie; 2014
67664435