Standort: ---
Exemplare:
---
| Online-Ressource |
Titel: | The benefit of repetitive skills training and frequency of expert feedback in the early acquisition of procedural skills |
Mitwirkende: | Bosse, Hans-Martin  |
| Mohr, Jonathan Benjamin  |
| Buß, Beate  |
| Krautter, Markus  |
| Herzog, Wolfgang  |
| Jünger, Jana  |
| Nikendei, Christoph  |
Verf.angabe: | Hans Martin Bosse, Jonathan Mohr, Beate Buss, Markus Krautter, Peter Weyrich, Wolfgang Herzog, Jana Jünger und Christoph Nikendei |
Jahr: | 2015 |
Fussnoten: | Gesehen am 10.4.2015 |
Titel Quelle: | In: BMC medical education |
Ort Quelle: | London : BioMed Central, 2001 |
Jahr Quelle: | 2015 |
Band/Heft Quelle: | 15(2015) Artikel-Nr. 22, 10 S. |
ISSN Quelle: | 1472-6920 |
DOI: | doi:10.1186/s12909-015-0286-5 |
URL: | kostenfrei: Volltext: http://dx.doi:10.1186/s12909-015-0286-5 |
| DOI: https://doi.org/10.1186/s12909-015-0286-5 |
Datenträger: | Online-Ressource |
Sprache: | eng |
K10plus-PPN: | 1498972195 |
Verknüpfungen: | → Zeitschrift |
|
|
| |
Lokale URL UB: | Zum Volltext |
¬The¬ benefit of repetitive skills training and frequency of expert feedback in the early acquisition of procedural skills / Bosse, Hans-Martin; 2015 (Online-Ressource)
67801150