Navigation überspringen
Universitätsbibliothek Heidelberg
Status: Präsenznutzung
Signatur: NT 7 B 228   QR-Code
Standort: Fakultätsbibliothek Theo /
Exemplare: siehe unten
Titel:Second Temple Jewish "Paideia" in context
Mitwirkende:Zurawski, Jason [HerausgeberIn]   i
 Boccaccini, Gabriele [HerausgeberIn]   i
Institutionen:Walter de Gruyter GmbH & Co. KG [Verlag]   i
Verf.angabe:edited by Jason M. Zurawski and Gabriele Boccaccini
Verlagsort:Berlin ; Boston
Verlag:De Gruyter
E-Jahr:2017
Jahr:[2017]
Umfang:VI, 308 Seiten
Gesamttitel/Reihe:Beihefte zur Zeitschrift für die neutestamentliche Wissenschaft ; volume 228
ISBN:978-3-11-054606-4
Abstract:"The subject of this volume, Jewish paideia or education during the Second Temple period, had long received little attention. Yet these fourteen essays demonstrate the fundamental importance of the topic for understanding the history of the period. They also represent the broad array of approaches required to comprehend this multi-faceted subject. The papers were first offered at the 5th Nangeroni Meeting (Naples, Italy, July 2015)"--Provided by publisher
 Introduction: perspectives on Second Temple Jewish Paideia from the Fifth Nangeroni meeting
URL:Inhaltsverzeichnis: http://d-nb.info/1127761846/04
Schlagwörter:(s)Frühjudentum   i / (s)Literatur   i / (s)Paideia   i
 (s)Paideia   i / (s)Bildung   i / (s)Frühjudentum   i
Dokumenttyp:Konferenzschrift
 Konferenzschrift: (2015 : Neapel)
Sprache:eng
Bibliogr. Hinweis:Erscheint auch als : Online-Ausgabe: Second Temple Jewish "Paideia" in Context. - Berlin : De Gruyter, 2017. - 1 Online-Ressource (VI, 308 Seiten)
 Rezensiert in: Dhont, Marieke, 1987 - : [Rezension von: Second Temple Jewish "Paideia" in context]
RVK-Notation:BC 7900   i
 BD 2510   i
 BC 7550   i
K10plus-PPN:162693388X
Verknüpfungen:→ Übergeordnete Aufnahme
Exemplare:

SignaturQRStandortStatus
NT 7 B 228QR-CodeFakultätsbibliothek TheologiePräsenznutzung
Mediennummer: 31170031

Permanenter Link auf diesen Titel (bookmarkfähig):  https://katalog.ub.uni-heidelberg.de/titel/68139801   QR-Code
zum Seitenanfang