![]() | ![]() |
![]() | |
Verfasst von: | Spreckelsen, Cord [VerfasserIn] ![]() |
Jünger, Jana [VerfasserIn] ![]() | |
Titel: | Repeated testing improves achievement in a blended learning approach for risk competence training of medical students: results of a randomized controlled trial |
Verf.angabe: | C. Spreckelsen and J. Juenger |
Verlagsort: | London |
Verlag: | BioMed Central |
E-Jahr: | 2017 |
Jahr: | 26 September 2017 |
Umfang: | 1 Online-Ressource (10 Seiten) |
Fussnoten: | Aus: BMC Medical Education, 17 (2017), Nr. 177. pp. 1-10. ISSN 1472-6920 |
DOI: | doi:10.1186/s12909-017-1016-y |
URL: | kostenfrei: Volltext: http://dx.doi.org/10.1186/s12909-017-1016-y |
kostenfrei: Volltext: http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:16-heidok-235368 | |
DOI: https://doi.org/10.1186/s12909-017-1016-y | |
URN: | urn:nbn:de:bsz:16-heidok-235368 |
Datenträger: | Online-Ressource |
Sprache: | eng |
K10plus-PPN: | 1656445166 |
Lokale URL UB: | ![]() |