Navigation überspringen
Universitätsbibliothek Heidelberg
Standort: ---
Exemplare: ---
heiBIB
 Online-Ressource
Verfasst von:Mahler, Cornelia [VerfasserIn]   i
 Schwarzbeck, Veronika [VerfasserIn]   i
 Mink, Johanna [VerfasserIn]   i
 Götz, Katja [VerfasserIn]   i
Titel:Students´ perception of interprofessional education in the bachelor programme “Interprofessional Health Care” in Heidelberg, Germany
Titelzusatz:an exploratory case study
Verf.angabe:Cornelia Mahler, Veronika Schwarzbeck, Johanna Mink and Katja Goetz
E-Jahr:2018
Jahr:25 January 2018
Fussnoten:Gesehen am 15.02.2018
Titel Quelle:Enthalten in: BMC medical education
Ort Quelle:London : BioMed Central, 2001
Jahr Quelle:2018
Band/Heft Quelle:18(2018) Artikel-Nummer 19, 8 Seiten
ISSN Quelle:1472-6920
Abstract:Interprofessional education is receiving increased attention worldwide. This has led to the development of a bachelor programme “Interprofessional Health Care” at the University of Heidelberg, Germany beginning in the winter semester 2011. Aim of this study was to evaluate the students’ perception of this innovative programme regarding interprofessional learning.
DOI:doi:10.1186/s12909-018-1124-3
URL:kostenfrei: Volltext: http://dx.doi.org/10.1186/s12909-018-1124-3
 kostenfrei: Volltext: https://doi.org/10.1186/s12909-018-1124-3
 DOI: https://doi.org/10.1186/s12909-018-1124-3
Datenträger:Online-Ressource
Sprache:eng
Sach-SW:Interprofessional competencies
 Interprofessional education
 Interprofessional health care
 Qualitative study
K10plus-PPN:1569858268
Verknüpfungen:→ Zeitschrift
 
 
Lokale URL UB: Zum Volltext

Permanenter Link auf diesen Titel (bookmarkfähig):  https://katalog.ub.uni-heidelberg.de/titel/68220496   QR-Code
zum Seitenanfang