Navigation überspringen
Universitätsbibliothek Heidelberg
Standort: ---
Exemplare: ---
heiBIB
 Online-Ressource
Verfasst von:Hundertmark, Jan [VerfasserIn]   i
 Alvarez, Simone [VerfasserIn]   i
 Loukanova, Svetla [VerfasserIn]   i
 Schultz, Jobst-Hendrik [VerfasserIn]   i
Titel:Stress and stressors of medical student near-peer tutors during courses
Titelzusatz:a psychophysiological mixed methods study
Verf.angabe:Jan Hundertmark, Simone Alvarez, Svetla Loukanova and Jobst-Hendrik Schultz
Verlagsort:London
 Heidelberg
Verlag:BioMed Central
 Universitätsbibliothek Heidelberg
E-Jahr:2019
Jahr:14 Jun 2019
 14 Jun 2019
Umfang:1 Online-Ressource (16 Seiten)
Fussnoten:In: BMC Medical Education, 19 (2019), Nr. 95. pp. 1-16. ISSN 1472-6920
Abstract:Structured peer-led tutorial courses are widespread and indispensable teaching methods that relieve teaching staff and contribute to the development of students’ competencies. Nevertheless, despite high general stress levels in medical students and associated increases in psychopathology, specific knowledge of peer tutors’ additional burdens is very limited.
URL:kostenfrei: Volltext: https://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:16-heidok-263105
 kostenfrei: Volltext: http://www.ub.uni-heidelberg.de/archiv/26310
URN:urn:nbn:de:bsz:16-heidok-263105
Datenträger:Online-Ressource
Sprache:eng
K10plus-PPN:1667626558
 
 
Lokale URL UB: Zum Volltext

Permanenter Link auf diesen Titel (bookmarkfähig):  https://katalog.ub.uni-heidelberg.de/titel/68399766   QR-Code
zum Seitenanfang