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Universitätsbibliothek Heidelberg
Status: Bibliographieeintrag
Standort: ---
Exemplare: ---
heiBIB
 Online-Ressource
Verfasst von:Bös, Birte [VerfasserIn]   i
 Kleinke, Sonja [VerfasserIn]   i
Titel:Publicness and privateness
Verf.angabe:Birte Bös and Sonja Kleinke
Jahr:2017
Umfang:39 S.
Fussnoten:Gesehen am 02.09.2019
Titel Quelle:Enthalten in: Pragmatics of social media
Ort Quelle:Berlin : De Gruyter Mouton, 2017
Jahr Quelle:2017
Band/Heft Quelle:(2017), Seite 83-121
ISBN Quelle:978-3-11-043107-0
 978-3-11-043111-7
Abstract:This contribution deals with the question of how social media have shifted and blurred the boundaries between public and private. It outlines attempts to tackle the notoriously fuzzy notions of publicness and privateness from a social media perspective and brings together models from communication science and pragmatics, thus shedding light on the different dimensions of publicness and privateness in social media contexts. These notions necessarily need to be conceptualized in a flexible way in order to take account of the fluid perceptions and practices users have developed of these issues.
DOI:doi:10.1515/9783110431070-004
URL:Bitte beachten Sie: Dies ist ein Bibliographieeintrag. Ein Volltextzugriff für Mitglieder der Universität besteht hier nur, falls für die entsprechende Zeitschrift/den entsprechenden Sammelband ein Abonnement besteht oder es sich um einen OpenAccess-Titel handelt.

Volltext: https://doi.org/10.1515/9783110431070-004
 DOI: https://doi.org/10.1515/9783110431070-004
Datenträger:Online-Ressource
Sprache:eng
K10plus-PPN:1672433487
Verknüpfungen:→ Sammelwerk

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