Navigation überspringen
Universitätsbibliothek Heidelberg
Standort: ---
Exemplare: ---
heiBIB
 Online-Ressource
Verfasst von:Barteit, Sandra [VerfasserIn]   i
 Sié, Ali [VerfasserIn]   i
 Yé, Maurice [VerfasserIn]   i
 Depoux, Anneliese [VerfasserIn]   i
 Louis, Valérie R. [VerfasserIn]   i
 Sauerborn, Rainer [VerfasserIn]   i
Titel:Lessons learned on teaching a global audience with massive open online courses (MOOCs) on health impacts of climate change
Titelzusatz:a commentary
Verf.angabe:Sandra Barteit, Ali Sié, Maurice Yé, Anneliese Depoux, Valérie R. Louis and Rainer Sauerborn
E-Jahr:2019
Jahr:22 August 2019
Teil:volume:15
 year:2019
Fussnoten:Gesehen am 04.10.2019
Titel Quelle:Enthalten in: Globalization and health
Ort Quelle:London : BioMed Central, 2005
Jahr Quelle:2019
Band/Heft Quelle:15(2019) Artikel-Nummer 52, 5 Seiten
ISSN Quelle:1744-8603
Abstract:The adverse health impacts of climate change are increasing on a global level. However, knowledge about climate change and health is still unavailable to many global citizens, in particular on adaptation measures and co-benefits of health mitigation. Educational technologies, such as massive open online courses (MOOCs), may have a high potential for providing access to information about climate change links to health for a global audience.
DOI:doi:10.1186/s12992-019-0494-6
URL:Kostenfrei: Volltext: https://doi.org/10.1186/s12992-019-0494-6
 DOI: https://doi.org/10.1186/s12992-019-0494-6
Datenträger:Online-Ressource
Sprache:eng
K10plus-PPN:1678171603
Verknüpfungen:→ Zeitschrift
 
 
Lokale URL UB: Zum Volltext

Permanenter Link auf diesen Titel (bookmarkfähig):  https://katalog.ub.uni-heidelberg.de/titel/68435443   QR-Code
zum Seitenanfang