Online-Ressource | |
Verfasst von: | Lucka, Thomas [VerfasserIn] |
Titel: | iOS Game Development |
Institutionen: | Safari, an O’Reilly Media Company. |
Verf.angabe: | Lucka, Thomas |
Ausgabe: | 1st edition |
Verlagsort: | [Erscheinungsort nicht ermittelbar] |
Verlag: | A K Peters/CRC Press |
Jahr: | 2016 |
Umfang: | 1 online resource (394 pages) |
Fussnoten: | Online resource; Title from title page (viewed April 19, 2016) |
ISBN: | 978-1-4665-6995-9 |
Abstract: | The book offers information about the iOS platform. It explains the use of OpenGL ES for 2D/3D graphics and OpenAL for sound, both of which are recommended for game performance on the iOS platform. It covers new APIs such as the GLKit, GameKit, and Box2D Physics Engine. |
ComputerInfo: | Mode of access: World Wide Web. |
URL: | Aggregator: https://learning.oreilly.com/library/view/-/9781466569959/?ar |
Datenträger: | Online-Ressource |
Sprache: | eng |
Sach-SW: | Electronic books ; local |
K10plus-PPN: | 1694864286 |
Lokale URL UB: | Zum Volltext |
Bibliothek der Medizinischen Fakultät Mannheim der Universität Heidelberg | |
Bestellen/Vormerken für Benutzer des Klinikums Mannheim Eigene Kennung erforderlich | |
Bibliothek/Idn: | UW / m3624823663 |
Lokale URL Inst.: | Zum Volltext |