Status: Bibliographieeintrag
Standort: ---
Exemplare:
---
| Online-Ressource |
Verfasst von: | Fünger, Sarah Maria [VerfasserIn]  |
| Lesevic, H. [VerfasserIn]  |
| Rosner, S. [VerfasserIn]  |
| Ott, I. [VerfasserIn]  |
| Berberat, P. [VerfasserIn]  |
| Nikendei, Christoph [VerfasserIn]  |
| Sonne, C. [VerfasserIn]  |
Titel: | Improved self- and external assessment of the clinical abilities of medical students through structured improvement measures in an internal medicine bedside course |
Verf.angabe: | S.M. Fünger, H. Lesevic, S. Rosner, I. Ott, P. Berberat, C. Nikendei, C. Sonne |
E-Jahr: | 2016 |
Jahr: | 2016 Aug 15 |
Umfang: | 20 S. |
Fussnoten: | Gesehen am 29.04.2020 |
Titel Quelle: | Enthalten in: GMS journal for medical education |
Ort Quelle: | [Erlangen] : Gesellschaft für Medizinische Ausbildung in der Arbeitsgemeinschaft der Wissenschaftlichen Medizinischen Fachgesellschaften (AWMF), 2016 |
Jahr Quelle: | 2016 |
Band/Heft Quelle: | 33(2016,4) Artikel-Nummer Doc59, 20 Seiten |
ISSN Quelle: | 2366-5017 |
Abstract: | Background: Bedside courses are of outstanding importance when training medical students. The fact that less and less teaching is taking place nowadays at the patient's bedside makes it all the more important that the available time be put to effective ... |
DOI: | doi:10.3205/zma001058 |
URL: | Bitte beachten Sie: Dies ist ein Bibliographieeintrag. Ein Volltextzugriff für Mitglieder der Universität besteht hier nur, falls für die entsprechende Zeitschrift/den entsprechenden Sammelband ein Abonnement besteht oder es sich um einen OpenAccess-Titel handelt.
Volltext ; Verlag: https://doi.org/10.3205/zma001058 |
| Volltext: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5003141/ |
| DOI: https://doi.org/10.3205/zma001058 |
Datenträger: | Online-Ressource |
Sprache: | eng |
K10plus-PPN: | 1696823692 |
Verknüpfungen: | → Zeitschrift |
Improved self- and external assessment of the clinical abilities of medical students through structured improvement measures in an internal medicine bedside course / Fünger, Sarah Maria [VerfasserIn]; 2016 Aug 15 (Online-Ressource)
68571682