Status: Bibliographieeintrag
Standort: ---
Exemplare:
---
| Online-Ressource |
Verfasst von: | Spahn, Claudia [VerfasserIn]  |
| Walther, Julia-Caroline [VerfasserIn]  |
| Nusseck, Manfred [VerfasserIn]  |
Titel: | The effectiveness of a multimodal concept of audition training for music students in coping with music performance anxiety |
Titelzusatz: | $hClaudia Spahn, Julia-Caroline Walther and Manfred Nusseck |
Jahr: | 2016 |
Jahr des Originals: | 2015 |
Umfang: | 17 S. |
Fussnoten: | First published August 10, 2015 ; Gesehen am 12.05.2020 |
Titel Quelle: | Enthalten in: Psychology of music |
Ort Quelle: | London : Sage, 1973 |
Jahr Quelle: | 2016 |
Band/Heft Quelle: | 44(2016), 4, Seite 893–909 |
ISSN Quelle: | 1741-3087 |
Abstract: | Music performance anxiety (MPA) occurs regularly before and during a musical stage performance. Coping with MPA optimizes the performance outcome and plays an i... |
DOI: | doi:10.1177/0305735615597484 |
URL: | Bitte beachten Sie: Dies ist ein Bibliographieeintrag. Ein Volltextzugriff für Mitglieder der Universität besteht hier nur, falls für die entsprechende Zeitschrift/den entsprechenden Sammelband ein Abonnement besteht oder es sich um einen OpenAccess-Titel handelt.
Volltext ; Verlag: https://doi.org/10.1177/0305735615597484 |
| Volltext: https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/0305735615597484 |
| DOI: https://doi.org/10.1177/0305735615597484 |
Datenträger: | Online-Ressource |
Sprache: | eng |
K10plus-PPN: | 1698011679 |
Verknüpfungen: | → Zeitschrift |
¬The¬ effectiveness of a multimodal concept of audition training for music students in coping with music performance anxiety / Spahn, Claudia [VerfasserIn]; 2016 (Online-Ressource)
68575779