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Universitätsbibliothek Heidelberg
Standort: ---
Exemplare: ---
 Online-Ressource
Verfasst von:de Rouw, Léon-Paul [VerfasserIn]   i
 Johnson, Brian [VerfasserIn]   i
Titel:The Universal Service Desk (USD) - Implementing, controlling and improving service delivery
Institutionen:Safari, an O'Reilly Media Company. [MitwirkendeR]   i
Verf.angabe:de Rouw, Léon-Paul
Ausgabe:1st edition
Verlagsort:[Erscheinungsort nicht ermittelbar]
Verlag:IT Governance Publishing
Jahr:2020
Umfang:1 online resource (244 pages)
Fussnoten:Online resource; Title from title page (viewed May 28, 2020)
Abstract:The Universal Service Desk (USD) - Implementing, controlling and improving service delivery defines what a USD is, why it is valuable to an organisation and how to build and implement one. It also discusses the evolution of the USD as part of integrated workplace management.
ComputerInfo:Mode of access: World Wide Web.
URL:Aggregator: https://learning.oreilly.com/library/view/-/9781787781504/?ar
Datenträger:Online-Ressource
Sprache:eng
Sach-SW:Electronic books ; local
K10plus-PPN:1702669432
 
 
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 Bibliothek der Medizinischen Fakultät Mannheim der Universität Heidelberg
 Klinikum MA Bestellen/Vormerken für Benutzer des Klinikums Mannheim
Eigene Kennung erforderlich
Bibliothek/Idn:UW / m3691270980
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