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Universitätsbibliothek Heidelberg
Status: Präsenznutzung
Signatur: S AH 422   QR-Code
Standort: Anglistisches Seminar /
Exemplare: siehe unten
Verfasst von:Pérez Sobrino, Paula [VerfasserIn]   i
Titel:Multimodal metaphor and metonymy in advertising
Verf.angabe:Paula Pérez Sobrino, Universidad Politécnica of Madrid
Verlagsort:Amsterdam ; Philadelphia
Verlag:John Benjamins Publishing Company
E-Jahr:2017
Jahr:[2017]
Umfang:VII, 232 Seiten
Illustrationen:Illustrationen
Gesamttitel/Reihe:Figurative thought and language (FTL) ; Volume 2
Fussnoten:Includes bibliographical references and index
ISBN:978-90-272-0986-3
Abstract:Scope of and need for this book -- Theoretical models to explore multimodal meaning -- An integrated approach to the study of multimodal metaphor and metonymy -- Facing methodological challenges -- Metonymy and metonymic complexes -- Metaphor and metaphoric complexes -- Figurative complexes in advertising: a corpus-based account -- A cross-cultural investigation into the comprehension of multimodal -- Metaphor-metonymy combinations in advertising -- Closing notes
Schlagwörter:(s)Werbesprache   i / (s)Bildersprache   i / (s)Multimodalität   i
Sprache:eng
Bibliogr. Hinweis:Erscheint auch als : Online-Ausgabe: Pérez Sobrino, Paula: Multimodal metaphor and metonymy in advertising. - Amsterdam, [Netherlands] ; : John Benjamins Publishing Company, 2017. - 1 online resource (233 pages)
RVK-Notation:EC 3765   i
K10plus-PPN:1002476666
Verknüpfungen:→ Übergeordnete Aufnahme
Exemplare:

SignaturQRStandortStatus
S AH 422QR-CodeAnglistisches SeminarPräsenznutzung
Mediennummer: 60435886, Inventarnummer: EN-2000541

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