Navigation überspringen
Universitätsbibliothek Heidelberg
Status: Bibliographieeintrag

Verfügbarkeit
Standort: ---
Exemplare: ---
heiBIB
 Online-Ressource
Verfasst von:Loda, Teresa [VerfasserIn]   i
 Erschens, Rebecca [VerfasserIn]   i
 Nikendei, Christoph [VerfasserIn]   i
 Giel, Katrin [VerfasserIn]   i
 Junne, Florian [VerfasserIn]   i
 Zipfel, Stephan [VerfasserIn]   i
 Herrmann-Werner, Anne [VerfasserIn]   i
Titel:A novel instrument of cognitive and social congruence within peer-assisted learning in medical training
Titelzusatz:construction of a questionnaire by factor analyses
Verf.angabe:Teresa Loda, Rebecca Erschens, Christoph Nikendei, Katrin Giel, Florian Junne, Stephan Zipfel and Anne Herrmann-Werner
E-Jahr:2020
Jahr:08 July 2020
Umfang:8 S.
Teil:volume:20
 year:2020
 pages:214
 extent:8
Fussnoten:Gesehen am 14.10.2020
Titel Quelle:Enthalten in: BMC medical education
Ort Quelle:London : BioMed Central, 2001
Jahr Quelle:2020
Band/Heft Quelle:20(2020) Artikel-Nummer 214, 8 Seiten
ISSN Quelle:1472-6920
Abstract:Peer-assisted learning is effective due to cognitive and social congruence. Cognitive congruence is created by sharing a similar knowledge base between students and student tutors. Social congruence is defined as having similar social roles. A questionnaire of these concepts was newly constructed, and this study explored the factor analysis of the instrument.
DOI:doi:10.1186/s12909-020-02129-x
URL:Bitte beachten Sie: Dies ist ein Bibliographieeintrag. Ein Volltextzugriff für Mitglieder der Universität besteht hier nur, falls für die entsprechende Zeitschrift/den entsprechenden Sammelband ein Abonnement besteht oder es sich um einen OpenAccess-Titel handelt.

Volltext: https://doi.org/10.1186/s12909-020-02129-x
 DOI: https://doi.org/10.1186/s12909-020-02129-x
Datenträger:Online-Ressource
Sprache:eng
K10plus-PPN:1735519065
Verknüpfungen:→ Zeitschrift

Permanenter Link auf diesen Titel (bookmarkfähig):  https://katalog.ub.uni-heidelberg.de/titel/68648398   QR-Code
zum Seitenanfang