Status: Bibliographieeintrag
Standort: ---
Exemplare:
---
| Online-Ressource |
Verfasst von: | Back, David A. [VerfasserIn]  |
| Haberstroh, Nicole [VerfasserIn]  |
| Antolic, Andrea [VerfasserIn]  |
| Sostmann, Kai [VerfasserIn]  |
| Schmidmaier, Gerhard [VerfasserIn]  |
| Hoff, Eike [VerfasserIn]  |
Titel: | Blended learning approach improves teaching in a problem-based learning environment in orthopedics - a pilot study |
Verf.angabe: | David A. Back, Nicole Haberstroh, Andrea Antolic, Kai Sostmann, Gerhard Schmidmaier and Eike Hoff |
E-Jahr: | 2014 |
Jahr: | 27 January 2014 |
Umfang: | 8 S. |
Fussnoten: | Gesehen am 16.10.2020 |
Titel Quelle: | Enthalten in: BMC medical education |
Ort Quelle: | London : BioMed Central, 2001 |
Jahr Quelle: | 2014 |
Band/Heft Quelle: | 14(2014) Artikel-Nummer 17, 8 Seiten |
ISSN Quelle: | 1472-6920 |
Abstract: | While e-learning is enjoying increasing popularity as adjunct in modern teaching, studies on this topic should shift from mere evaluation of students’ satisfaction towards assessing its benefits on enhancement of knowledge and skills. This pilot study aimed to detect the teaching effects of a blended learning program on students of orthopedics and traumatology in the context of a problem-based learning environment. |
DOI: | doi:10.1186/1472-6920-14-17 |
URL: | Bitte beachten Sie: Dies ist ein Bibliographieeintrag. Ein Volltextzugriff für Mitglieder der Universität besteht hier nur, falls für die entsprechende Zeitschrift/den entsprechenden Sammelband ein Abonnement besteht oder es sich um einen OpenAccess-Titel handelt.
Volltext ; Verlag ; Resolving-System: https://doi.org/10.1186/1472-6920-14-17 |
| Volltext: https://bmcmededuc.biomedcentral.com/articles/10.1186/1472-6920-14-17 |
| DOI: https://doi.org/10.1186/1472-6920-14-17 |
Datenträger: | Online-Ressource |
Sprache: | eng |
K10plus-PPN: | 1735708143 |
Verknüpfungen: | → Zeitschrift |
Blended learning approach improves teaching in a problem-based learning environment in orthopedics - a pilot study / Back, David A. [VerfasserIn]; 27 January 2014 (Online-Ressource)
68649461