![]() | ![]() |
Verfasst von: | Schellhaas, Sabine [VerfasserIn] ![]() |
---|---|
Titel: | The influence of contextual threat and safety transmitted by social learning on visual working memory and item/source memory and its modulation by adverse childhood experiences and (social) anxiety |
Mitwirkende: | Schmahl, Christian [AkademischeR BetreuerIn] ![]() |
Institutionen: | Universität Heidelberg [Grad-verleihende Institution] ![]() |
Verf.angabe: | vorgelegt von Sabine Schellhaas ; Referent: Prof. Dr. Christian Schmahl |
Verlagsort: | Heidelberg |
Jahr: | 2022 |
Umfang: | 187 Blätter |
Illustrationen: | Illustrationen, Diagramme |
Hochschulschrift: | Dissertation, Ruprecht-Karls-Universität Heidelberg, 2023 |
Dokumenttyp: | Hochschulschrift |
Sprache: | eng |
Bibliogr. Hinweis: | Erscheint auch als : Online-Ausgabe: Schellhaas, Sabine, 1991 - : The influence of contextual threat and safety transmitted by social learning on visual working memory and item/source memory and its modulation by adverse childhood experiences and (social) anxiety. - Heidelberg, 2023. - 1 Online-Ressource (187 Seiten) |
K10plus-PPN: | 1842673696 |
Signatur | QR | Standort | Status | |
---|---|---|---|---|
2023 U 350 | ![]() | Hauptbibliothek Altstadt / Ausweichmagazin | bestellbar | |
Mediennummer: 10694467 |