Navigation überspringen
Universitätsbibliothek Heidelberg
Standort: ---
Exemplare: ---
 Online-Ressource
Verfasst von:Ben-David, Yael [VerfasserIn]   i
Titel:The business of UX writing
Mitwirkende:Podmajersky, Torrey [MitwirkendeR]   i
Verf.angabe:Yael Ben-David ; foreword by Torrey Podmajersky
Ausgabe:[First edition].
Verlagsort:New York, New York
Verlag:A Book Apart
E-Jahr:2022
Jahr:[2022]
Umfang:1 online resource (129 pages)
Illustrationen:illustrations
Gesamttitel/Reihe:A Book Apart ; no. 43
Fussnoten:Includes bibliographical references and index
ISBN:978-1-0981-2995-8
 1-0981-2995-4
Abstract:UX writing is good for business, while also playing a critical role in delivering a top-notch user experience. Standing at this pivotal intersection between business goals and user needs is an awesome place to be—as long as we have the mindset, tools, and collaborators to make the most of it. Through case studies, frameworks, and historical context, Yael Ben-David offers savvy and practical guidance to ensure our digital products support the user and the business—plus writers and designers!—all at once.
URL:Aggregator: https://learning.oreilly.com/library/view/-/9781098129958/?ar
Datenträger:Online-Ressource
Sprache:eng
K10plus-PPN:1850984840
 
 
Lokale URL UB: Zum Volltext
 
 Bibliothek der Medizinischen Fakultät Mannheim der Universität Heidelberg
 Klinikum MA Bestellen/Vormerken für Benutzer des Klinikums Mannheim
Eigene Kennung erforderlich
Bibliothek/Idn:UW / m434365513X
Lokale URL Inst.: Zum Volltext

Permanenter Link auf diesen Titel (bookmarkfähig):  https://katalog.ub.uni-heidelberg.de/titel/69089626   QR-Code
zum Seitenanfang