Navigation überspringen
Universitätsbibliothek Heidelberg
Standort: ---
Exemplare: ---
 Online-Ressource
Verfasst von:Mitchell, Scott [VerfasserIn]   i
Titel:Sams teach yourself Active Server Pages 3.0 in 21 days
Mitwirkende:Atkinson, James [MitwirkendeR]   i
Verf.angabe:Scott Mitchell, James Atkinson
Verlagsort:Indianapolis, Ind.
Verlag:Sams
Jahr:2000
Umfang:1 online resource (xiii, 783 pages)
Illustrationen:illustrations.
Gesamttitel/Reihe:Sams teach yourself
Fussnoten:Print version record
ISBN:0-585-36630-6
 978-0-585-36630-2
 0-7686-5665-6
 978-0-7686-5665-7
 978-0-672-31863-4
 0-672-31863-6
Abstract:The friendly, tutorial style of Sams Teach Yourself Active Server Pages 3.0 in 21 Days empowers you to create your own Active Server Pages quickly and easily. Using client-proven methods, and his award-winning advice to Web developers from around the world, ASP master Scott Mitchell provides you with an understanding of ASP and IIS fundamentals, and guides you through the use of VBScript and ASP's built-in objects, enabling you to create your own dynamic, database-driven Web solutions. You'll benefit from Scott's expert knowledge of topics including creating dynamic content, interacting with the user, reading and writing files on the Web server, creating personalized content with cookies, reading a database using ASP, and debugging your ASP scripts.
URL:Aggregator: https://learning.oreilly.com/library/view/-/0672318636/?ar
Datenträger:Online-Ressource
Sprache:eng
Bibliogr. Hinweis:Erscheint auch als : Druck-Ausgabe
Sach-SW:Active server pages
 Sites Web ; Conception
 COMPUTERS ; Systems Architecture ; General
 Web sites ; Design
K10plus-PPN:1854172166
 
 
Lokale URL UB: Zum Volltext
 
 Bibliothek der Medizinischen Fakultät Mannheim der Universität Heidelberg
 Klinikum MA Bestellen/Vormerken für Benutzer des Klinikums Mannheim
Eigene Kennung erforderlich
Bibliothek/Idn:UW / m4362200150
Lokale URL Inst.: Zum Volltext

Permanenter Link auf diesen Titel (bookmarkfähig):  https://katalog.ub.uni-heidelberg.de/titel/69105519   QR-Code
zum Seitenanfang