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Universitätsbibliothek Heidelberg
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Signatur: WS/QC 010 M671   QR-Code
Standort: Campusbibliothek Bergheim / Freihandbereich Monograph
Exemplare: siehe unten
Verfasst von:Mir Artigues, Pere [VerfasserIn]   i
Titel:Decisions, preferences, and heuristics
Titelzusatz:an introduction to economic psychology and behavioral economics
Verf.angabe:Pere Mir-Artigues (Professor of Microeconomics, University of Lleida, Spain)
Verlagsort:Cheltenham, UK ; Northampton, MA, USA
Verlag:Edward Elgar Publishing
E-Jahr:2023
Jahr:[2023]
Umfang:vii, 283 Seiten
Illustrationen:Diagramme
Fussnoten:Enthält Literaturangaben und Index
ISBN:978-1-0353-1526-0
Abstract:This enlightening book comprehensively maps the current state of economic psychology and behavioural economics. Exploring key concepts, topics and models in the field, it is also a launching pad for future research and provides useful insights on how good personal and professional decisions can be made, advancing microeconomic discourse
URL:Cover: https://www.dietmardreier.de/annot/426F6F6B446174617C7C393738313033353331353236307C7C434F50.jpg?sq=1
Sprache:eng
Bibliogr. Hinweis:Erscheint auch als : Online-Ausgabe: Mir Artigues, Pere: Decisions, preferences, and heuristics. - Cheltenham, UK : Edward Elgar Publishing, 2023. - 1 Online-Ressource (292 Seiten)
RVK-Notation:QC 010   i
Sach-SW:BUS069040
 BUSINESS & ECONOMICS / Economics / Microeconomics
 Behavioural economics
 Microeconomics
 Mikroökonomie
 PSYCHOLOGY / Applied Psychology
 Verhaltensökonomie
K10plus-PPN:1856144216
Exemplare:

SignaturQRStandortStatus
WS/QC 010 M671QR-CodeCampusbibliothek Bergheim / Freihandbereich Monographienbestellbar
Mediennummer: 57293151, Inventarnummer: A-2300286

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