Navigation überspringen
Universitätsbibliothek Heidelberg
Status: ausleihbar

HEDD-Bestellung möglich
> HEDD
Signatur: 2023 B 770   QR-Code
Standort: Hauptbibliothek Altstadt / Freihandbereich Monograph  3D-Plan
Exemplare: siehe unten
Titel:Handbook of research on innovative frameworks and inclusive models for online learning
Mitwirkende:Keengwe, Jared [HerausgeberIn]   i
Verf.angabe:Jared Keengwe, University of North Dakota, USA
Verlagsort:Hershey, PA
Verlag:Information Science Reference (an imprint of IGI Global)
E-Jahr:2023
Jahr:[2023]
Umfang:xxix, 412 Seiten
Illustrationen:Diagramme, Illustrationen
Format:25 cm
Gesamttitel/Reihe:Advances in educational technologies and instructional design (AETID)
Fussnoten:Includes bibliographical references and index
ISBN:978-1-6684-9072-3
Abstract:"With the rise of online classes especially during and after the Covid-19 pandemic, many instructors have taught online courses with limited or inconsistent pedagogical frameworks that could undermine the quality of learning in online learning environments. This handbook aims to solicit diverse frameworks from a variety of empirical, literature review and case studies related to inclusive models for online learning. The goal is to offer educators a holistic reference that exposes them to a variety of innovative frameworks to guide their research, design and practice in online learning"--
URL:Inhaltsverzeichnis: https://swbplus.bsz-bw.de/bsz1856254852inh.htm
Schlagwörter:(s)Bildungswesen   i / (s)Design   i / (s)Online-Literaturrecherche   i / (s)Lernen   i
Dokumenttyp:Aufsatzsammlung
Sprache:eng
Bibliogr. Hinweis:Erscheint auch als : Online-Ausgabe: Handbook of research on innovative frameworks and inclusive models for online learning. - Hershey, PA : Information Science Reference, 2023
K10plus-PPN:1856254852
Exemplare:

SignaturQRStandortStatus
2023 B 770QR-CodeHauptbibliothek Altstadt / Freihandbereich Monographien3D-Planausleihbar
Mediennummer: 10710058

Permanenter Link auf diesen Titel (bookmarkfähig):  https://katalog.ub.uni-heidelberg.de/titel/69142827   QR-Code
zum Seitenanfang