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Universitätsbibliothek Heidelberg
Status: entliehen (gesamte Vormerkungen: 0)
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Signatur: HB72.S36 W43 2013   QR-Code
Standort: CATS / Abt. Ostasien: Monograph.
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Verfasst von:Sandel, Michael J.   i
Titel:What money can't buy
Titelzusatz:the moral limits of markets
Verf.angabe:Michael J. Sandel
Ausgabe:1. paperback ed.
Verlagsort:New York, NY
Verlag:Farrar, Straus and Giroux
Jahr:2013
Umfang:VIII, 244 S.
Format:24 cm
ISBN:978-0-374-53365-6
Abstract:Sandel argues that we have drifted from having a market economy to being a market society and examines one of the biggest ethical questions of our time: What is the proper role of markets in a democratic society, and how can we protect the moral and civic goods that markets do not honor and money cannot buy?
Schlagwörter:(s)Wirtschaftsethik   i
 (s)Markt   i / (s)Moralisches Handeln   i
Sprache:eng
RVK-Notation:QK 200   i
 QC 010   i
 CC 7262   i
 AP 14150   i
K10plus-PPN:789655276
Exemplare:

SignaturQRStandortStatus
HB72.S36 W43 2013QR-CodeCATS / Abt. Ostasien: Monograph.entliehen bis 30.09.2025 (gesamte Vormerkungen: 0)
Mediennummer: 42737767

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