Navigation überspringen
Universitätsbibliothek Heidelberg
Standort: ---
Exemplare: ---
 Online-Ressource
Verfasst von:Gvirtz, Andrés [VerfasserIn]   i
 Acar, Oguz A. [VerfasserIn]   i
Titel:Why text-to-image AI requires a new branding mindset
Verf.angabe:Andrés Gvirtz, Oguz A. Acar
Ausgabe:[First edition].
Verlagsort:[Cambridge, Massachusetts]
Verlag:MIT Sloan Management Review
Jahr:2023
Umfang:1 online resource (6 pages)
Fussnoten:"Reprint #65220.". - Includes bibliographical references
Abstract:Text-to-image generative AI tools let any consumer become a designer. In this new landscape, consumers and brands like Heinz and Coca-Cola are cocreating campaigns. Brand managers must shift from guarding brand identity to enabling customer participation — which entails seizing opportunities and navigating risks. The authors offer advice on creativity, control, and how to experiment safely.
URL:Aggregator: https://learning.oreilly.com/library/view/-/53863MIT65220/?ar
Datenträger:Online-Ressource
Sprache:eng
K10plus-PPN:1871285631
 
 
Lokale URL UB: Zum Volltext
 
 Bibliothek der Medizinischen Fakultät Mannheim der Universität Heidelberg
 Klinikum MA Bestellen/Vormerken für Benutzer des Klinikums Mannheim
Eigene Kennung erforderlich
Bibliothek/Idn:UW / m4418425152
Lokale URL Inst.: Zum Volltext

Permanenter Link auf diesen Titel (bookmarkfähig):  https://katalog.ub.uni-heidelberg.de/titel/69146554   QR-Code
zum Seitenanfang