Navigation überspringen
Universitätsbibliothek Heidelberg
Standort: ---
Exemplare: ---
 Online-Ressource
Verfasst von:Aronson, Daniel [VerfasserIn]   i
Titel:Why it's good for business when customers share your values
Verf.angabe:Daniel Aronson
Ausgabe:[First edition].
Verlagsort:[Cambridge, Massachusetts]
Verlag:MIT Sloan Management Review
Jahr:2024
Umfang:1 online resource (7 pages)
Fussnoten:Reprint #65332. - Includes bibliographical references
Abstract:Sharing deep values with customers is a competitive advantage and a powerful creator of business value that leaders too often fail to recognize. Companies that do are likely to find that shared values can enhance customer acquisition and life cycles and experience all of the benefits that brings.
URL:Aggregator: https://learning.oreilly.com/library/view/-/53863MIT65332/?ar
Datenträger:Online-Ressource
Sprache:eng
Sach-SW:Morale des affaires
 Consommateurs ; Attitudes
 Leadership ; Aspect moral
K10plus-PPN:1885005253
 
 
Lokale URL UB: Zum Volltext
 
 Bibliothek der Medizinischen Fakultät Mannheim der Universität Heidelberg
 Klinikum MA Bestellen/Vormerken für Benutzer des Klinikums Mannheim
Eigene Kennung erforderlich
Bibliothek/Idn:UW / m4507200903
Lokale URL Inst.: Zum Volltext

Permanenter Link auf diesen Titel (bookmarkfähig):  https://katalog.ub.uni-heidelberg.de/titel/69197205   QR-Code
zum Seitenanfang