Navigation überspringen
Universitätsbibliothek Heidelberg
Standort: ---
Exemplare: ---
 Online-Ressource
Verfasst von:Bulgurcu, Burcu [VerfasserIn]   i
 Osch, Wietske van [VerfasserIn]   i
 Kane, Gerald C. [VerfasserIn]   i
Titel:Are enterprise social platforms all talk?
Verf.angabe:Burcu Bulgurcu, Wietske Van Osch, Gerald C. Kane
Ausgabe:[First edition].
Verlagsort:[Cambridge, Massachusetts]
Verlag:MIT Sloan Management Review
Jahr:2024
Umfang:1 online resource (5 pages)
Fussnoten:Reprint #65323
Abstract:Past research into enterprise collaboration tools suggests they suffer because not enough people contribute. The authors point to the opposite problem: Too many people mimic consumer social media and post mainly to enhance their reputation, while too few are willing to engage with the contributions of others. The authors identify four types of participants and propose strategies for encouraging more social interaction and less self-promotion.
URL:Aggregator: https://learning.oreilly.com/library/view/-/53863MIT65323/?ar
Datenträger:Online-Ressource
Sprache:eng
Sach-SW:Médias sociaux
 social media
K10plus-PPN:1885005261
 
 
Lokale URL UB: Zum Volltext
 
 Bibliothek der Medizinischen Fakultät Mannheim der Universität Heidelberg
 Klinikum MA Bestellen/Vormerken für Benutzer des Klinikums Mannheim
Eigene Kennung erforderlich
Bibliothek/Idn:UW / m4507200997
Lokale URL Inst.: Zum Volltext

Permanenter Link auf diesen Titel (bookmarkfähig):  https://katalog.ub.uni-heidelberg.de/titel/69197206   QR-Code
zum Seitenanfang