Navigation überspringen
Universitätsbibliothek Heidelberg
Status: ausleihbar
Signatur: 2024 A 6889   QR-Code
Standort: Hauptbibliothek Altstadt / Freihandbereich Monograph  3D-Plan
Exemplare: siehe unten
Verfasst von:Alexander, Kristen M. Weede [VerfasserIn]   i
 O'Hara, Karen M. Davis [VerfasserIn]   i
Titel:Promoting regulation and flexibility in thinking
Titelzusatz:development of executive function
Verf.angabe:Kristen M. Weede Alexander, Karen M. Davis O'Hara
Verlagsort:London ; New York
Verlag:Routledge, Taylor & Francis Group
Jahr:2024
Umfang:xviii, 222 Seiten
Illustrationen:Illustrationen
Gesamttitel/Reihe:Applying child and adolescent development in the professions series
ISBN:978-0-367-67367-3
 978-0-367-67369-7
Abstract:This concise guide introduces the importance of executive function for social and emotional well-being, and effective learning. This engaging book offers knowledge and strategies for improving executive function together with an understanding of its relevance for diverse populations
URL:Cover: https://www.dietmardreier.de/annot/426F6F6B446174617C7C393738303336373637333637337C7C434F50.jpg?sq=3
Sprache:eng
Sach-SW:Child & developmental psychology
 Didaktische Kompetenz und Lehrmethoden
 EDU029100
 EDU051000
 EDU053000
 EDUCATION / Educational Psychology
 EDUCATION / Elementary
 EDUCATION / Preschool & Kindergarten
 EDUCATION / Professional Development
 EDUCATION / Secondary
 Educational psychology
 Entwicklungspsychologie
 Grundschule und Sekundarstufe I
 Lehrerausbildung
 PSYCHOLOGY / Developmental / Child
 PSYCHOLOGY / Movements / General
 Pre-school & kindergarten
 Primary & middle schools
 Psychological theory & schools of thought
 Psychologie: Theorien und Denkschulen
K10plus-PPN:1885864353
Exemplare:

SignaturQRStandortStatus
2024 A 6889QR-CodeHauptbibliothek Altstadt / Freihandbereich Monographien3D-Planausleihbar
Mediennummer: 10725865

Permanenter Link auf diesen Titel (bookmarkfähig):  https://katalog.ub.uni-heidelberg.de/titel/69226435   QR-Code
zum Seitenanfang