Navigation überspringen
Universitätsbibliothek Heidelberg
Standort: ---
Exemplare: ---
 Online-Ressource
Verfasst von:Bajpai, Naval [VerfasserIn]   i
Titel:Marketing research
Titelzusatz:an Indian perspective
Verf.angabe:Naval Bajpai
Ausgabe:[First edition].
Verlagsort:[India]
Verlag:Pearson India
E-Jahr:2024
Jahr:[2024?]
Umfang:1 online resource (657 pages)
Illustrationen:illustrations
Gesamttitel/Reihe:Always learning
Fussnoten:Includes bibliographical references and index
ISBN:978-93-325-4467-3
 93-325-4467-0
Abstract:The Research in Action feature links the concepts discussed in the chapter to actual industry practice. The case study at the end of each chapter acquaints learners with a variety of organizational scenarios that they may encounter in the future * Numerous examples and problems framed using real data from Indiastat.com and CMIE highlight the business applications of marketing research methods * Marginal definitions reinforce critical concepts and provide simple descriptions for complex theories * Modern statistical software programs explain multivariate statistical techniques using a step-by-step approach.
URL:Aggregator: https://learning.oreilly.com/library/view/-/9789332544673/?ar
Datenträger:Online-Ressource
Sprache:eng
Sach-SW:Marketing ; Recherche ; Inde
 Marketing ; Recherche ; Méthodologie
K10plus-PPN:1892760452
 
 
Lokale URL UB: Zum Volltext
 
 Bibliothek der Medizinischen Fakultät Mannheim der Universität Heidelberg
 Klinikum MA Bestellen/Vormerken für Benutzer des Klinikums Mannheim
Eigene Kennung erforderlich
Bibliothek/Idn:UW / m4544444446
Lokale URL Inst.: Zum Volltext

Permanenter Link auf diesen Titel (bookmarkfähig):  https://katalog.ub.uni-heidelberg.de/titel/69228072   QR-Code
zum Seitenanfang