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Universitätsbibliothek Heidelberg
Standort: ---
Exemplare: ---
 Online-Ressource
Verfasst von:Belasen, Alan T. [VerfasserIn]   i
Titel:Transforming Leadership, Improving the Patient Experience
Titelzusatz:Communication Strategies for Driving Patient Satisfaction
Mitwirkende:Eisenberg, Barry [MitwirkendeR]   i
 Borgos, Jill [MitwirkendeR]   i
Verlagsort:Oxford
Verlag:Productivity Press
Jahr:2024
Umfang:1 online resource (245 p.)
Fussnoten:Description based upon print version of record
ISBN:978-1-003-84608-6
 1-003-84608-4
Abstract:This book focuses on the patient experience as a leadership strategy. It explores the relationships between coordinated care, expert leadership, provider-patient communications, and the patient experience.
URL:Aggregator: https://learning.oreilly.com/library/view/-/9781003846086/?ar
Datenträger:Online-Ressource
Sprache:eng
Bibliogr. Hinweis:Erscheint auch als : Druck-Ausgabe
Sach-SW:Leadership
 Soins médicaux
 Relations médecin-patient
K10plus-PPN:1892761866
 
 
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 Bibliothek der Medizinischen Fakultät Mannheim der Universität Heidelberg
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Eigene Kennung erforderlich
Bibliothek/Idn:UW / m4544456614
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