Navigation überspringen
Universitätsbibliothek Heidelberg
Standort: ---
Exemplare: ---
 Online-Ressource
Verfasst von:Pike, Andy [VerfasserIn]   i
Titel:Origination
Titelzusatz:the geographies of brands and branding
Verf.angabe:Andy Pike
Verlagsort:Chichester, West Sussex, UK
Verlag:Wiley Blackwell
Jahr:2015
Umfang:1 online resource
Gesamttitel/Reihe:RGS-IBG book series
Fussnoten:Includes bibliographical references and index. - Online resource; title from PDF title page (John Wiley, viewed April 20, 2015)
ISBN:978-1-118-55631-3
 1-118-55631-3
 978-1-118-55639-9
 1-118-55639-9
 978-1-118-55627-6
 1-118-55627-5
Abstract:"Andy Pike has given us a deeply researched and much needed analysis of the ways in which brands and branding are intertwined with space and place. Through a series of revelatory case studies of products and their places of origin, we learn how spatial context matters in the production of branded meaning and value. Origination will be an essential resource for scholars of branding, geography, cultural studies, and the contemporary global economy."--Miriam Greenberg, Associate Professor of Sociology, University of California Santa Cruz, USA 'The symbolic landscape of late capitalism is cl
URL:Aggregator: https://learning.oreilly.com/library/view/-/9781118556276/?ar
Datenträger:Online-Ressource
Sprache:eng
Bibliogr. Hinweis:Erscheint auch als : Druck-Ausgabe
Sach-SW:Géographie commerciale
 Stratégie de marque
 branding
 BUSINESS & ECONOMICS ; Industrial Management
 BUSINESS & ECONOMICS ; Management
 BUSINESS & ECONOMICS ; Management Science
 BUSINESS & ECONOMICS ; Organizational Behavior
 Branding (Marketing)
 Commercial geography
K10plus-PPN:1903898595
 
 
Lokale URL UB: Zum Volltext
 
 Bibliothek der Medizinischen Fakultät Mannheim der Universität Heidelberg
 Klinikum MA Bestellen/Vormerken für Benutzer des Klinikums Mannheim
Eigene Kennung erforderlich
Bibliothek/Idn:UW / m4585470735
Lokale URL Inst.: Zum Volltext

Permanenter Link auf diesen Titel (bookmarkfähig):  https://katalog.ub.uni-heidelberg.de/titel/69258804   QR-Code
zum Seitenanfang