![]() | ![]() |
Titel: | Inclusive pedagogies |
---|---|
Titelzusatz: | teaching and learning practices in higher education in India |
Mitwirkende: | Singh, Kanika [HerausgeberIn] ![]() |
Körperschaft: | Inclusive Pedagogies: Teaching and Learning Practices in Higher Education in India <Veranstaltung, 2019, Sonipat> [VerfasserIn] ![]() |
Verf.angabe: | edited by Kanika Singh |
Verlagsort: | Delhi |
Verlag: | Primus Books |
Jahr: | 2024 |
Umfang: | 199 Seiten |
Format: | 25 cm |
Fussnoten: | "The Centre for Writing and Communication (CWC) at Ashoka University in Haryana, India, organized a conference in April 2019 on the theme "Inclusive Pedagogies: Teaching and Learning Practices in Higher Education in India." - Introduction ; Includes bibliographical references and index |
ISBN: | 978-93-6177-124-8 |
978-93-6177-658-8 | |
URL: | Inhaltsverzeichnis: https://swbplus.bsz-bw.de/bsz1907617930inh.htm |
Schlagwörter: | (g)Indien ![]() ![]() |
(g)Indien ![]() ![]() ![]() | |
Dokumenttyp: | Konferenzschrift |
Sprache: | eng |
Sach-SW: | Intégration scolaire - Inde - Congrès |
Enseignement supérieur - Inde - Congrès | |
Démocratisation de l'enseignement - Inde - Congrès | |
Écriture savante - Congrès | |
Conference papers and proceedings | |
Conference papers and proceedings | |
K10plus-PPN: | 1907617930 |
Signatur | QR | Standort | Status | |
---|---|---|---|---|
219 paed 2025/513 | ![]() | CATS / Abt. Südasien: Freihandbereich | bestellbar | |
Mediennummer: 45325199, Inventarnummer: 2025/513 |