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Universitätsbibliothek Heidelberg
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 Online-Ressource
Verfasst von:Georgia Institute of Technology, William B. [VerfasserIn]   i
Titel:The Power of Games: Business Impacts and Innovation Opportunities
Ausgabe:1.
Verlagsort:[Erscheinungsort nicht ermittelbar]
Verlag:Productivity Press
Jahr:2024
Umfang:1 online resource (136)
Fussnoten:Description based on print version record
ISBN:1-032-79429-1
 978-1-032-79429-7
 1-032-79428-3
 978-1-032-79428-0
 978-1-003-49192-7
 1-003-49192-8
 978-1-04-010525-2
 1-04-010525-4
Abstract:The principal focus of this book is on how games foster human playing, learning, and competing, including how we can design games to do this better. The author provides a wealth of real-world examples of how he created games for clients in the domains of education, energy, healthcare, national security, and transportation.
URL:Aggregator: https://learning.oreilly.com/library/view/-/9781040105252/?ar
Datenträger:Online-Ressource
Sprache:eng
Bibliogr. Hinweis:Erscheint auch als : Druck-Ausgabe
K10plus-PPN:1910508756
 
 
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Bibliothek/Idn:UW / m4629552987
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