Navigation überspringen
Universitätsbibliothek Heidelberg
Standort: ---
Exemplare: ---
 Online-Ressource
Verfasst von:Petersen, Glen S. [VerfasserIn]   i
Titel:High-impact sales force automation
Titelzusatz:a strategic perspective
Verf.angabe:Glen Petersen
Ausgabe:1st.
Verlagsort:Boca Raton
Verlag:CRC Press
Jahr:2023
Umfang:1 online resource
Fussnoten:<P>1 A STRATEGIC PERSPECTIVE 2 THE CHANGING COMPETITIVE LANDSCAPE 3 ORGANIZATIONAL MODELS AND ASSUMPTIONS 5 INTEGRATING THE MODELS: DELIVERING VALUE.6 A CONCEPTUAL TECHNOLOGY MODEL 7 PUTTING THE PIECES TOGETHER 8 THE OPPORTUNITY 9 SALES MANAGEMENT: THE FORGOTTEN ELEMENT.10 SALES QUALITY 11 A METHODOLOGY 12 COSTS AND JUSTIFICATION 13 GETTING STARTED 14 THE ROLE OF SENIOR MANAGEMENT 15 LOOKING AHEAD</P>. - Description based on CIP data; resource not viewed
ISBN:978-1-000-89382-3
 1-000-89382-0
Abstract:High-Impact Sales Force Automation is a hands-on guide to implementing the latest computer technology in sales and marketing departments. The author's unique background in both business and science provides a practical, yet in-depth perspective on sales force automation.
URL:Aggregator: https://learning.oreilly.com/library/view/-/9781000893823/?ar
Datenträger:Online-Ressource
Sprache:eng
Sach-SW:Vente ; Informatique
 Vente ; Innovations
 Marketing ; Informatique
 Marketing ; Innovations
 Marketing ; Data processing
 Marketing ; Technological innovations
 Selling ; Data processing
 Selling ; Technological innovations
K10plus-PPN:1910518980
 
 
Lokale URL UB: Zum Volltext
 
 Bibliothek der Medizinischen Fakultät Mannheim der Universität Heidelberg
 Klinikum MA Bestellen/Vormerken für Benutzer des Klinikums Mannheim
Eigene Kennung erforderlich
Bibliothek/Idn:UW / m4629569286
Lokale URL Inst.: Zum Volltext

Permanenter Link auf diesen Titel (bookmarkfähig):  https://katalog.ub.uni-heidelberg.de/titel/69279269   QR-Code
zum Seitenanfang