Navigation überspringen
Universitätsbibliothek Heidelberg
Standort: ---
Exemplare: ---
 Online-Ressource
Verfasst von:Freed, Andrew R. [VerfasserIn]   i
Titel:Conversational AI
Titelzusatz:chatbots that work
Verf.angabe:Andrew R. Freed
Ausgabe:[First edition].
Verlagsort:[Shelter Island, New York]
Verlag:Manning Publications
E-Jahr:2021
Jahr:[2021]
Umfang:1 online resource (1 sound file (8 hr., 9 min.))
Fussnoten:Online resource; title from title details screen (O’Reilly, viewed October 29, 2024)
Abstract:Conversational AI is a guide to creating AI-driven voice and text agents for customer support and other conversational tasks. This practical and entertaining book combines design theory with techniques for building and training AI systems. In it, you’ll learn how to find training data, assess performance, and write dialog that sounds human. You’ll go from building simple chatbots to designing the voice assistant for a complete call center.
URL:Aggregator: https://learning.oreilly.com/library/view/-/9781617298837AU/?ar
Datenträger:Online-Ressource
Sprache:eng
Sach-SW:Audiobooks
 Livres audio
K10plus-PPN:1910533971
 
 
Lokale URL UB: Zum Volltext
 
 Bibliothek der Medizinischen Fakultät Mannheim der Universität Heidelberg
 Klinikum MA Bestellen/Vormerken für Benutzer des Klinikums Mannheim
Eigene Kennung erforderlich
Bibliothek/Idn:UW / m4629577963
Lokale URL Inst.: Zum Volltext

Permanenter Link auf diesen Titel (bookmarkfähig):  https://katalog.ub.uni-heidelberg.de/titel/69279359   QR-Code
zum Seitenanfang