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Universitätsbibliothek Heidelberg
Status: ausleihbar
Signatur: 2025 A 1562   QR-Code
Standort: Hauptbibliothek Altstadt / Freihandbereich Monograph  3D-Plan
Exemplare: siehe unten
Verfasst von:Nelson, Thomas E. [VerfasserIn]   i
Titel:Political persuasion
Titelzusatz:the use of values in communication
Verf.angabe:Thomas E. Nelson
Verlagsort:New York
Verlag:Oxford University Press
E-Jahr:2024
Jahr:[2024]
Umfang:x, 406 Seiten
Illustrationen:Diagramme
Gesamttitel/Reihe:Series in political psychology
ISBN:978-0-19-084403-5
 978-0-19-084404-2
 978-0-19-084406-6
Abstract:"I took a trip to Yellowstone National Park in January of 2008, and returned with a souvenir: a yellow pin, resembling a campaign button, with the message, "GREEN UP WEST YELLOWSTONE" in bold green letters. It was given to me, not by one of the many representatives of environmental groups I met, but by Marysue Costello, the past president of the West Yellowstone, Montana, Chamber of Commerce, and an ardent opponent of the campaign to ban snowmobiling in Yellowstone Park. The pin, Costello told me, was part of an effort organized by the chamber to improve West Yellowstone's environmental quality. The effort demonstrated, Costello told me, that everyone in West Yellowstone, including conservative"--
Schlagwörter:(g)USA   i / (s)Politische Kommunikation   i / (s)Politische Einstellung   i / (s)Politischer Stil   i / (s)Wertordnung   i / (s)Wertorientierung   i
Sprache:eng
Bibliogr. Hinweis:Erscheint auch als : Online-Ausgabe: Nelson, Thomas E., 1916 - : Political persuasion. - New York, NY : Oxford University Press, 2024. - 1 Online-Ressource (406 pages)
K10plus-PPN:1897073003
Exemplare:

SignaturQRStandortStatus
2025 A 1562QR-CodeHauptbibliothek Altstadt / Freihandbereich Monographien3D-Planausleihbar
Mediennummer: 10738287

Permanenter Link auf diesen Titel (bookmarkfähig):  https://katalog.ub.uni-heidelberg.de/titel/69294768   QR-Code
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