Navigation überspringen
Universitätsbibliothek Heidelberg
Status: ausleihbar

HEDD-Bestellung möglich
> HEDD
Signatur: 2025 A 2282   QR-Code
Standort: Hauptbibliothek Altstadt / Freihandbereich Monograph  3D-Plan
Exemplare: siehe unten
Titel:Transforming teacher preparation through identity, development, and effective technologies
Mitwirkende:Sargent, Denise LaVoie [HerausgeberIn]   i
 Murphy, Kristin M. [HerausgeberIn]   i
Verf.angabe:Denise LaVoie Sargent (Fitchburg State University, USA) [editor], Kristin M. Murphy (University of Massachusetts, Boston, USA) [editor]
Verlagsort:Hershey, PA, USA
Verlag:IGI Global
E-Jahr:2024
Jahr:[2024]
Umfang:xxvi Seiten, Seite 27, 486 Seiten
Illustrationen:Illustrationen
Format:26 cm
Gesamttitel/Reihe:Advances in educational marketing, administration, and leadership (AEMAL) book series
 Premier research source
ISBN:9798369318065
 9798369348185
Abstract:"In this edited book, we seek to bring together teacher education colleagues from diverse perspectives and settings within the United States and worldwide to reflect on how to transform teacher preparation. Through the new knowledge and insights shared in this book, we seek to contribute to the field of teacher preparation and serve as a valuable resource for teacher educators and preparation programs"--
URL:Inhaltsverzeichnis: https://swbplus.bsz-bw.de/bsz1912853558inh.htm
Dokumenttyp:Aufsatzsammlung
Sprache:eng
K10plus-PPN:1912853558
Exemplare:

SignaturQRStandortStatus
2025 A 2282QR-CodeHauptbibliothek Altstadt / Freihandbereich Monographien3D-Planausleihbar
Mediennummer: 10739277

Permanenter Link auf diesen Titel (bookmarkfähig):  https://katalog.ub.uni-heidelberg.de/titel/69313510   QR-Code
zum Seitenanfang