![]() | ![]() |
Titel: | Dimensions of thinking and cognitive instruction |
---|---|
Mitwirkende: | Jones, Beau Fly [Hrsg.] ![]() |
Idol, Lorna [Hrsg.] ![]() | |
Institutionen: | North Central Regional Educational Laboratory ![]() |
Verf.angabe: | ed. by Beau Fly Jones; Lorna Idol |
Verlagsort: | Hillsdale, NJ [u.a.] |
Verlag: | Erlbaum |
Jahr: | 1990 |
Umfang: | XI, 555 S |
Illustrationen: | graph. Darst |
Format: | 8° |
Fussnoten: | Companion volume to: "Educational values and cognitive instruction: implications for reform" |
ISBN: | 0-8058-0346-7 |
978-0-8058-0346-4 | |
URL: | Verlag: http://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0745/90035752-d.html |
Schlagwörter: | (s)Denken ![]() |
(s)Kognitives Lernen ![]() ![]() ![]() | |
Dokumenttyp: | Aufsatzsammlung |
Sprache: | eng |
Altbestandsnotation: | SysK: Päd SC 1330 |
RVK-Notation: | CP 4000 ![]() |
Sach-SW: | Denken |
Begriffsbildung | |
Kreativität | |
Wissen | |
Unterricht | |
Lernen | |
Problemlösen | |
Leseunterricht | |
K10plus-PPN: | 017317622 |
Signatur | QR | Standort | Status | |
---|---|---|---|---|
91 A 13156 | ![]() | Hauptbibliothek Altstadt / Freihandbereich Monographien | ![]() | entliehen bis 19.09.2025 (gesamte Vormerkungen: 0) |
Mediennummer: 03600735 |