Availability: available for loan
Verfasst von: | Maher, Chauncey |
Titel: | The Pittsburgh school of philosophy |
Titelzusatz: | Sellars, McDowell, Brandom |
Verf.angabe: | Chauncey Maher |
Ausgabe: | 1. publ. |
Verlagsort: | New York, NY [u.a.] |
Verlag: | Routledge |
Jahr: | 2012 |
Umfang: | XII, 156 S. |
Format: | 24 cm |
Gesamttitel/Reihe: | Routledge studies in contemporary philosophy ; 42 |
Fussnoten: | Literaturverz. S. 141 - 152 |
Inhalt: | The given -- Belief -- Following rules -- Meaning -- Knowledge without the given -- Intentional action. |
ISBN: | 978-0-203-09750-2 |
| 978-0-415-80442-4 |
Abstract: | The given -- Belief -- Following rules -- Meaning -- Knowledge without the given -- Intentional action |
Schlagwörter: | (p)Sellars, Wilfrid / (p)McDowell, John Henry / (p)Brandom, Robert / (s)Philosophie |
Sprache: | eng |
Bibliogr. Hinweis: | Erscheint auch als : Online-Ausgabe: Maher, Chauncey, 1979 - : The Pittsburgh school of philosophy. - New York, NY : Routledge, 2012. - 1 Online-Ressource (XIV, 156 Seiten) |
RVK-Notation: | CI 6310 |
K10plus-PPN: | 717526933 |
Verknüpfungen: | → Collective title |
978-0-203-09750-2,978-0-415-80442-4
¬The¬ Pittsburgh school of philosophy / Maher, Chauncey; 2012
67318442