![]() | ![]() |
![]() | |
Verfasst von: | Lehmann, Ronny [VerfasserIn] ![]() |
Lutz, Thomas [VerfasserIn] ![]() | |
Helling-Bakki, Astrid [VerfasserIn] ![]() | |
Titel: | Animation and interactivity facilitate acquisition of pediatric life support skills |
Titelzusatz: | a randomized controlled trial using virtual patients versus video instruction |
Verf.angabe: | Ronny Lehmann; Thomas Lutz; Astrid Helling-Bakki; Sebastian Kummer; Sören Huwendiek; Hans Martin Bosse |
Verlagsort: | London |
Heidelberg | |
Verlag: | BioMed Central |
Universitätsbibliothek Heidelberg | |
Jahr: | 2019 |
2019 | |
Umfang: | 1 Online-Ressource |
Fussnoten: | Aus: BMC Medical Education, 19 (2019), Nr. 7. pp. 1-9. ISSN 1472-6920 |
DOI: | doi:10.1186/s12909-018-1442-5 |
URL: | kostenfrei: Volltext: http://dx.doi.org/https://doi.org/10.1186/s12909-018-1442-5 |
kostenfrei: Volltext: http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:16-heidok-258100 | |
DOI: https://doi.org/10.1186/s12909-018-1442-5 | |
URN: | urn:nbn:de:bsz:16-heidok-258100 |
Datenträger: | Online-Ressource |
Sprache: | eng |
K10plus-PPN: | 1655162926 |
Lokale URL UB: | ![]() |