Navigation überspringen
Universitätsbibliothek Heidelberg
Status: Bibliographieeintrag

Verfügbarkeit
Standort: ---
Exemplare: ---
heiBIB
 Online-Ressource
Verfasst von:Greiff, Samuel [VerfasserIn]   i
 Martin, Romain [VerfasserIn]   i
 Spinath, Birgit [VerfasserIn]   i
Titel:Introduction to the special section on computer-based assessment of cross-curricular skills and processes
Verf.angabe:Samuel Greiff and Romain Martin, Birgit Spinath
Jahr:2014
Umfang:3 S.
Fussnoten:Gesehen am 27.08.2020
Titel Quelle:Enthalten in: Journal of educational psychology
Ort Quelle:Washington, DC : American Psychological Association, 1910
Jahr Quelle:2014
Band/Heft Quelle:106(2014), 3, Seite 605-607
ISSN Quelle:1939-2176
Abstract:This article introduces the special section on computer-based assessment of cross-curricular skills and processes. It presents a collection of articles that were submitted to Journal of Educational Psychology in response to a call for papers on this topic. This special section includes six articles that report cutting-edge research and present a cross-section of different topics. (PsycINFO Database Record (c) 2019 APA, all rights reserved)
DOI:doi:10.1037/a0035607
URL:Bitte beachten Sie: Dies ist ein Bibliographieeintrag. Ein Volltextzugriff für Mitglieder der Universität besteht hier nur, falls für die entsprechende Zeitschrift/den entsprechenden Sammelband ein Abonnement besteht oder es sich um einen OpenAccess-Titel handelt.

Volltext ; Verlag ; Resolving-System: https://doi.org/10.1037/a0035607
 Volltext: https://doi.apa.org/doiLanding?doi=10.1037%2Fa0035607
 DOI: https://doi.org/10.1037/a0035607
Datenträger:Online-Ressource
Sprache:eng
Sach-SW:Ability
 Computer Assisted Instruction
 computer-based assessment
 computer-based processes
 Computerized Assessment
 Computers
 cross-curricular skills
 Curriculum Based Assessment
 educational psychology
 Educational Psychology
K10plus-PPN:1727870468
Verknüpfungen:→ Zeitschrift

Permanenter Link auf diesen Titel (bookmarkfähig):  https://katalog.ub.uni-heidelberg.de/titel/68631718   QR-Code
zum Seitenanfang