Navigation überspringen
Universitätsbibliothek Heidelberg
Status: ausleihbar

HEDD-Bestellung möglich
> HEDD
Signatur: 2025 A 2304   QR-Code
Standort: Hauptbibliothek Altstadt / Freihandbereich Monograph  3D-Plan
Exemplare: siehe unten
Titel:Teachers roles and perspectives on AI integration in schools
Mitwirkende:Çela, Eriona [HerausgeberIn]   i
 Vajjhala, Narasimha Rao [HerausgeberIn]   i
 Fonkam, Mathias Mbu [HerausgeberIn]   i
Verf.angabe:Eriona Çela, Narasimha Rao Vajjhala, Mathias Mbu Fonkam
Verlagsort:Hershey, PA
Verlag:IGI Global Scientific Publishing
E-Jahr:2025
Jahr:[2025]
Umfang:xxiv, 514 Seiten
Illustrationen:Illustrationen
ISBN:9798337310176
 9798337310183
Abstract:"The chapters in this book highlight the diverse ways AI can enhance educational outcomes while emphasizing the critical role teachers play in ensuring its responsible implementation. From empowering educators to leverage AI for personalized learning to fostering inclusivity and addressing infrastructural gaps, this book serves as a vital resource for teachers, policymakers, and researchers seeking to navigate the complexities of AI integration"-- Provided by publisher
URL:Inhaltsverzeichnis: http://www.gbv.de/dms/bowker/toc/9798337310176.pdf
 Inhaltsverzeichnis: https://swbplus.bsz-bw.de/bsz1913549135inh.htm
Schlagwörter:(g)USA   i / (s)Lehrerbildung   i / (s)Künstliche Intelligenz   i
Dokumenttyp:Aufsatzsammlung
Sprache:eng
Bibliogr. Hinweis:Erscheint auch als : Online-Ausgabe: Teachers' roles and perspectives on AI integration in schools. - Hershey, Pennsylvania (701 E. Chocolate Avenue, Hershey, Pennsylvania, 17033, USA) : IGI Global, 2025. - 1 Online-Ressource (22 PDFs (540 pages))
K10plus-PPN:1913549135
Exemplare:

SignaturQRStandortStatus
2025 A 2304QR-CodeHauptbibliothek Altstadt / Freihandbereich Monographien3D-Planausleihbar
Mediennummer: 10739288

Permanenter Link auf diesen Titel (bookmarkfähig):  https://katalog.ub.uni-heidelberg.de/titel/69310845   QR-Code
zum Seitenanfang