
Jungbluth, Cora Dr.Universität HeidelbergHeidelberg
Refine publication list
Year of publication
Type of Publication
Language
Publications in heiBIB 
- Jungbluth, Cora: Going Global : die internationale Expansion chinesischer Unternehmen / Cora Jungbluth. -
Baden-Baden: Nomos-Verl.-Ges., 2014. - 376 S., ISBN 978-3-8487-1792-7
(Neue China-Studien ; 5)
DOI: 10.5771/9783845257945
- Jungbluth, Cora: Going Global : die internationale Expansion chinesischer Unternehmen / Cora Jungbluth. - 1. Aufl.. -
Baden-Baden: Nomos, 2014. - 376 S. : Ill., graph. Darst., ISBN 978-3-8487-1792-7
(Neue China-Studien ; 5)
- Jungbluth, Cora: Creating a chinese 'Miele'? : asymmetries in the consumer perception of Chinese and German brands / Cora Jungbluth. - 13 S.
In: International journal of Asian business and information management, ISSN 1947-9638. 1(2010), 4, S. 30-42
