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Universitätsbibliothek Heidelberg
Status: ausleihbar
Verfasst von:Kohavi, Ron [VerfasserIn]   i
 Tang, Diane [VerfasserIn]   i
 Xu, Ya [VerfasserIn]   i
Titel:Trustworthy online controlled experiments
Titelzusatz:a practical guide to A/B testing
Verf.angabe:Ron Kohavi, Diane Tang, Ya Xu
Verlagsort:Cambridge, United Kingdom
Verlag:Cambridge University Press
Jahr:2020
Umfang:xviii, 271 Seiten
Illustrationen:Illustrationen
Fussnoten:Includes bibliographical references and index ; Hier auch später erschienene, unveränderte Nachdrucke
ISBN:978-1-108-72426-5
Abstract:"Getting numbers is easy; getting numbers you can trust is hard. This practical guide by experimentation leaders at Google, LinkedIn, and Microsoft will teach you how to accelerate innovation using trustworthy online controlled experiments, or A/B tests. Based on practical experiences at companies that each runs more than 20,000 controlled experiments a year, the authors share examples, pitfalls, and advice for students and industry professionals getting started with experiments, plus deeper dives into advanced topics for experienced practitioners who want to improve the way they and their organizations make data-driven decisions."
DOI:doi:10.1017/9781108653985
URL:Inhaltsverzeichnis: https://www.gbv.de/dms/zbw/1681737574.pdf
 DOI: https://doi.org/10.1017/9781108653985
Schlagwörter:(s)Social Media   i / (s)Online-Marketing   i / (s)Datenanalyse   i / (s)Experiment   i / (s)Entscheidungsfindung   i
Dokumenttyp:Einführung
Sprache:eng
Bibliogr. Hinweis:Erscheint auch als : Online-Ausgabe: Kohavi, Ron, 1965 - : Trustworthy online controlled experiments. - Cambridge : Cambridge University Press, 2020. - 1 Online-Ressource (xviii, 271 Seiten)
RVK-Notation:ST 233   i
K10plus-PPN:1681737574
Exemplare:

SignaturQRStandortStatus
2021 A 2130QR-CodeHauptbibliothek Altstadt / Freihandbereich Monographien3D-Planausleihbar
Mediennummer: 10634893

Permanenter Link auf diesen Titel (bookmarkfähig):  https://katalog.ub.uni-heidelberg.de/titel/68664043   QR-Code
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