
Gornostayeva, Maryna M.A.Universität HeidelbergHeidelberg
Refine publication list
Year of publication
Type of Publication
Language
Co-author (Univ. of Heidelberg)
Co-author (external)
Publications in heiBIB 
- Lammerding-Köppel, Maria: Monitoring and analysis of the change process in curriculum mapping compared to the National Competency-based Learning Objective Catalogue for Undergraduate Medical Education (NKLM) at four medical faculties : part I : conducive resources and structures / Maria Lammerding-Koeppel, Marianne Giesler, Maryna Gornostayeva, Elisabeth Narciss, Annette Wosnik, … , February 15, 2017. - 17 S.
In: GMS journal for medical education, ISSN 2366-5017. 34(2017), 1, Artikel-ID DOC 7
DOI: 10.3205/zma001084
- Lammerding-Köppel, Maria: Monitoring and analysis of the change process in curriculum mapping compared to the National Competency-based Learning Objective Catalogue for Undergraduate Medical Education (NKLM) at four medical faculties : part II : key factors for motivating the faculty during the process / Maria Lammerding-Koeppel, Marianne Giesler, Maryna Gornostayeva, Elisabeth Narciss, Annette Wosnik, … , February 15, 2017. - 18 S.
In: GMS journal for medical education, ISSN 2366-5017. 34(2017), 1, Artikel-ID DOC 6
DOI: 10.3205/zma001083
- Jünger, Jana: Entwicklung und Förderung der ärztlichen Schlüsselkompetenz Kommunikation : ein aktueller Überblick mit Beispielen aus Unterricht und Lehre der Medizinischen Fakultät Heidelberg / Jana Jünger, Katrin Kröll, Maryna Gornostayeva, 2015. - 22 S. : Ill.
In: Erfolgreich in die Zukunft. (2015), Seite 101-122
- Wagener, Stefan: Entwicklung eines formativen kompetenzorientierten Progresstests mit MC-Fragen von Studierenden : Ergebnisse einer multifakultären Pilotstudie / Stefan Wagener, Andreas Möltner, Sevgi Tımbıl, Maryna Gornostayeva, Jobst-Hendrik Schultz, Peter Brü… , 2015. - 29 S.
In: GMS Zeitschrift für medizinische Ausbildung, ISSN 1860-3572. 32(2015,4) Dokumentnummer 46, 29 Seiten
DOI: 10.3205/zma000988
