
Beek, Sophie van der M. Sc.; Dr. phil.Universität HeidelbergHeidelberg
Publikationsliste einschränken
Publikationsjahre
Publikationstypen
Sprache
Co-Autoren (Uni Heidelberg)
Co-Autoren (extern)
Publikationen in heiBIB 
- Beek, Sophie van der: Do minimal interventions increase participation rates in voluntary online training at high school? / Sophie van der Beek, Henrik Bellhäuser, Silke Hertel, 2021. - 16 S.
In: Psychology learning & teaching, ISSN 2057-3022. 20(2021), 3, Seite 348-363
DOI: 10.1177/1475725720965002
- Althammer, Sarah Elena: A mindfulness intervention promoting work-life balance : How segmentation preference affects changes in detachment, well-being, and work-life balance / Sarah Elena Althammer, Dorota Reis, Sophie van der Beek, Laura Beck, and Alexandra Michel, 2021. - 27 S.
In: Journal of occupational and organizational psychology, ISSN 2044-8325. 94(2021), 2, Seite 282-308
DOI: 10.1111/joop.12346
- Beek, Sophie van der: Determinants and promotion of self-regulated learning in educational contexts : the potential of web-based and attendance-based courses / presented by Sophie Emilie van der Beek ; advisors: Prof. Dr. Silke Hertel, Prof. Dr. Birgit Spinath. -
Heidelberg, 2020. - 145 Seiten
- Beek, Sophie van der: Determinants and promotion of self-regulated learning in educational contexts : the potential of web-based and attendance-based courses / presented by Sophie Emilie van der Beek ; advisors: Prof. Dr. Silke Hertel [und eine weiterere Gutac… . -
Heidelberg, 15 Jan. 2021. - 1 Online-Ressource (145 Seiten) : Diagramme
DOI: 10.11588/heidok.00029287
- Beek, Sophie van der: New ways in fostering self-regulated learning at university : how effective are web-based courses when compared to regular attendance-based courses? / Sophie van der Beek, Henrik Bellhäuser, Yves Karlen, and Silke Hertel, [2020]. - 13 S.
In: Zeitschrift für pädagogische Psychologie, ISSN 1664-2910. 34(2020), 2, Seite 117-129
DOI: 10.1024/1010-0652/a000254
- Beek, Sophie van der: Vermittlung von selbstreguliertem Lernen in der Studieneingangsphase : die Wirksamkeit von Präsenz- und E-Learning-Kursen im Vergleich / Sophie Butz, Silke Hertel, Henrik Bellhäuser, Yves Karlen, Birgit Spinath, Katharina Maag Merki, Ber… , 2016. - 7 S.
In: Lehren & lernen, ISSN 0341-8294. 42(2016), 6, Seite 11-17
IDs
Links
Beek, Sophie van der in ...
Export Publikationsliste
heiBIB
Bei fehlerhaften oder unvollständigen Angaben wenden Sie sich bitte an biblio@ub.uni-heidelberg.de.
Informationen zu heiBIB (inkl. Einbettung der Publikationslisten in eigene WWW-Seiten).
