
Breyel, Sabine Dr. phil.Universität HeidelbergHeidelberg
Publikationsliste einschränken
Publikationsjahre
Publikationstypen
Sprache
Co-Autoren (Uni Heidelberg)
Publikationen in heiBIB 
- Breyel, Sabine: How prior experience in analogous tasks affects three-year-olds’ tool making / Sabine Breyel, Sabina Pauen, 2023. - 13 S.
In: Cognitive development, ISSN 0885-2014. 65(2023), Artikel-ID 101286, Seite 1-13
DOI: 10.1016/j.cogdev.2022.101286
- Breyel, Sabine: The early development and challenges of tool innovation in preschool children / presented by Sabine Breyel ; advisor: Prof. Dr. Sabina Pauen. -
Heidelberg, 2022. - 1 Band (verschiedene Seitenzählungen) : Illustrationen, Diagramme
- Breyel, Sabine: The early development and challenges of tool innovation in preschool children / presented by Sabine Breyel ; advisor: Prof. Dr. Sabina Pauen. -
Heidelberg, 08 Aug. 2022. - 1 Online-Ressource (147 Seiten) : Illustrationen, Diagramme
DOI: 10.11588/heidok.00032018
- Breyel, Sabine: The beginnings of tool innovation in human ontogeny : how three- to five-year-olds solve the vertical and horizontal tube task / Sabine Breyel, Sabina Pauen, 28 April 2021. - 20 S.
In: Cognitive development, ISSN 0885-2014. 58(2021) vom: Apr./Juni, Artikel-ID 101049, Seite 1-20
DOI: 10.1016/j.cogdev.2021.101049
- Breyel, Sabine: Auf ein Dutzend Fragen in der Buchhandlung "Am Bodetal" in Thale / Sabine Breyel, 2020. - 2 S. : Illustrationen
In: Lesefutter. (2020), Seite 57-58
- Schleihauf, Hanna: Contrasting social and cognitive accounts on overimitation : the role of causal transparency and prior experiences / Hanna Schleihauf, Sabine Graetz, and Sabina Pauen Heidelberg University, Stefanie Hoehl, Heidelberg … , 2018. - 17 S.
In: Child development, ISSN 1467-8624. 89(2018), 3, Seite 1039-1055
DOI: 10.1111/cdev.12780
- Höhl, Stefanie: The role of social interaction and pedagogical cues for eliciting and reducing overimitation in preschoolers / Stefanie Hoehl, Martin Zettersten, Hanna Schleihauf, Sabine Grätz, Sabina Pauen, 2014. - 12 S.
In: Journal of experimental child psychology, ISSN 1096-0457. 122(2014), Seite 122-133
DOI: 10.1016/j.jecp.2013.12.012
- Höhl, Stefanie: The role of social interaction and pedagogical cues for eliciting and reducing overimitation in preschoolers / Stefanie Hoehl, Martin Zettersten, Hanna Schleihauf, Sabine Grätz, Sabina Pauen, 2014. - 12 S.
In: Journal of experimental child psychology, ISSN 0022-0965. 122(2014), Seite 122-133
IDs
Links
Breyel, Sabine in ...
Export Publikationsliste
heiBIB
Bei fehlerhaften oder unvollständigen Angaben wenden Sie sich bitte an biblio@ub.uni-heidelberg.de.
Informationen zu heiBIB (inkl. Einbettung der Publikationslisten in eigene WWW-Seiten).
